دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه Tere - ideo chat with new friends چت تصویری اندروید

دسته بندی : برنامه ها »

نسخه جدید و آخر برنامه Tere – video chat with new friends 1.3.3 برنامه چت تصویری و پیدا کردن دوستان جدید اندروید

Tere – video chat with new friends یک اپلیکیشن جدید برای ارتباط تصویری و پیدا کردن دوستان جدید در چت روم ها و چت های شخصی می باشد.در این جا با افراد جدیدی از سراسر جهان آشنا شوید. دوستان جدید را به روش جدیدتر پیدا کنید.این اپلیکیشن امکان برقراری چت تصویری – چت تصویری گروهی – چت متنی – اتاق چت ویدئویی رندوم را فراهم میسازد.آیا میخواهید دوستان جدید از سرتاسر جهان داشته باشید؟آیا با آداب و رسوم کشورهای مختلف میخواهید آشنا شوید.دوستان جدید در اتاق های چت در انتظار آشنایی با شما هستند.

این اپلیکیشن برای اولین بار در سطح وب ایران توسط سرزمین اپلیکیشن معرفی و منتشر میشود و پیشنهاد میکنیم برای اولین بار این اپلیکیشن را به صورت مستقیم از سرورهای قدرتمند و پرسرعت سرزمین اپلیکیشن دانلود نماید.این اپلیکیشن در مارکت گوگل بیش از 5 میلیون بار دانلود شده و امتیاز 4.4 از 5.0 را به خود اختصاص داده است.

ویژگی های برنامه: گروه چت ویدیویی زنده چت تصویری گروهی با 2 تا 6 نفر. تجربه چت زنده واقعی و خنده دار. دوستان جدید پیدا کنید. اضافه کردن دوستان جدید پیام خصوصی چت ویدئویی 1 به 1 پیگیری / دعوت دوستان به اتاق چت

آخرین تغییرات برنامه:

بهینه سازی عملکرد و رفع اشکال.



برچسب ها
دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.