دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه Clean Master Lite کلین مستر لایت کم حجم برای اندروید

دسته بندی : برنامه ها » بهینه ساز »

Clean Master Lite کلین مستر یکی از بهترین بهینه سازهای اندرویدی و جلوگیری از کاهش بی رویه مصرف باتری – کندی و هنگی می باشد.نسخه اصلی کلین مستر مناسب دستگاه هایی با رم اجرایی بالای یک گیگابایت می باشد در غیر این صورت برنامه با مشکلات فراوان روبرو خواهد شد.در این پست ما نسخه لایت و کم حجم این اپلیکیشن کاربردی را برای شما آماده کرده ایم که مناسب دستگاه های ضعیف تر و رم زیر یک گیگابایت طراحی شده را در اختیار شما قرار میدهیم.این برنامه به راحتی میتواند در مصرف باتری و افزایش سرعت و رفع هنگی به شما کمک کند.پیشنهاد میکنیم به هیچ وجه این برنامه پرطرفدار کاربردی را از دست ندهید.

ویژگی های برنامه Clean Master Lite:

– پاك كننده ی فایل های جانك:

پاك كردن فایل های كچ، فایل های جانك باقیمانده، جانك تبلیغاتی و apk از كار افتاده برای اصلاح حافظه. بهبود عملكرد دستگاه – تقویت كننده ی تلفن:

تقویت بازیها و برنامه ها، آزاد كردن فضای حافظه(RAM)، سرعت بخشیدن به دستگاه و صرفه جویی در مصرف باتری. – محافظ باتری:

تجزیه تحلیل وضعیت باتری و متوقف كردن برنامه های در حال اجرایی كه نیروی زیادی را هدر میدهند برای ذخیره ی نیرو. – آنتی ویروس:

اسكن برنامه های از پیش نصب شده و برنامه هایی كه كاربر نصب میكند برای محافظت از امنیت دستگاه در مقابل ویروس ها، برنامه های تروجان ،آسیب پذیری، نرم افزار های تبلیغاتی و جاسوسی



لینکهای دانلود
برچسب ها
دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.