نسخه کامل و آخر Rainbow Wings برای اندروید

دسته بندی : بازیها » پازل و فکری »

بازی تطابق رنگ ها Rainbow Wings مود

Rainbow Wings یک بازی جذاب پازلی می باشد.

این بازی اخیرا توسط استودیو بازیسازی Renatus Media LLC تهیه و به صورت رایگان در مارکت گوگل پلی منتشر شده است.این بازی به صورت COLORFUL match-3 طراحی شده. بنابراین در این بازی پازلی جذاب شما باید حداقل سه رنگ هم شکل را در کنار هم قرار داده و آن ها را حذف کتید.این بازی دارای گرافیک اچ دی رنگارنگ است که شما را توسط یک طوطی زیبا به مراحل بالاتر سوق میدهد.بازی های پازلی یکی از سرگرم کننده ترین بازی ها برای تمام سنین می باشد.مخصوصا اگر گرافیک خیره کننده باشد مخاطب را مجذوب خود خواهد کرد.این بازی همانند بازی های خیره کنند و جز این دسته بازی هاست که حتما شما را مجذوب خود خواهد کرد.

بازی دارای نسخه مود می باشد و به صورت آفلاین قابل اجرا است.

این بازی فوق العاده در مارکت گوگل پلی امتیاز 4.5 از 5.0 را به خود اختصاص داده است و طی انتشار تازه مدت بیش از 500 هزار بار توسط کاربران دانلود شده است.حال پیشنهاد میکنیم این بازی فوق العاده را از سرور های قدرتمند سرزمین اپلیکیشن دانلود نمایید.

شما میتوانید نسخه مود را دانلود نمایید.نسخه مود ویژگی های منحصر بفردی دارد که شامل: سکه و بوستر نامحدود می باشد.این بازی بصورت آفلاین قابیل اجراست بنابراین هیچ نیازی به دسترسی اینترنت نخواهید داشت.این صفحه را دنبال کرده و همیشه نسخه جدید این بازی را با لینک مستقم از سرور سایت با سرعت بالا دانلود نمایید.

ویژگی های بازی:

گیم پلی جالب و جذاب اعتیاد آور

ردیف کردن آیتم های همرنگ در کنار یکدیگر

ماموریت و مراحل جذاب

گرافیک اچ دی رنگارنگ

استفاده از جادوها برای تقویت

و…..

آخرین تغییرات بازی شامل موارد زیر است:

ذکر نشده است



برچسب ها
دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.