دانلود نسخه جدید و آخر مرورگر کرومر اندروید Chromer - Browser

دسته بندی : برنامه ها » مرورگر »

بررسی نرم افزار Chromer – Browser:

مرورگر کرومر به شما اجازه می دهد که از تب های مرورگر گوگل کروم بدون نیاز به اجرای دستی آن در گوشی خود استفاده کنید.نکته قابل توجه این است که کرومر یک مرورگر متفاوت بر اساس تب های گوگل کروم است.این نرم افزار با فرایند سازماندهی ترجمه لینک ها مرور شما در وب را بسیار آسان تر می کند که میتوان این قابلیت را با استفاده از تب های گوگل کروم بدست آورد. کرومر از درون برنامه به راحتی وارد وب سایت ها میشود و شما را قادر می سازد که به صورت یکپارچه وارد وب سایت های مورد نظرتان شوید.نرم افزار کرومر در واقع یک نسخه سبک تر و سریع تر از نرم افزار گوگل کروم می باشد.

برنامه Chromer – Browser در مارکت گوگل پلی به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته شده است که حال میتوانید نسخه کامل آن را به صورت مستقیم از سرورهای قدرتمند و پرسرعت سرزمین اپلیکیشن دانلود نمایید.قابل ذکر است اپلیکیشن فوق در حال حاضر امتیاز 4.6 از 5.0 را به خود اختصاص داده و تاکنون بیش از 500,000 بار توسط کاربران از سرتاسر جهان از مارکت گوگل پلی دانلود و نصب شده است.

برخی از قابلیت های مرورگر کرومر Chromer – Browser:

1- دارای تب های مرورگر گوگل کروم که باعث میشود سرعت مرور شما بیشتر و امن تر باشد

2- پیدا کردن سریع نسخه موبایلی هر سایت

3- دارای حالت مقاله که در صورت فعال شدن فقط متن وب سایت نمایش داده میشود

4- دارای قابلیت وب هدز(web heads) که با لود کردن هر صفحه در پس زمینه باعث میشود در وقت شما صرفه جویی شود که البته این قابلیت در اندرویدهای 5.0 و بالاتر فعال میباشد

5- قابلیت سینک کردن فعالیت های شما در کرومر با اکانت گوگل شما

آخرین تغییرات برنامه :

رفع اشکالات برنامه



لینکهای دانلود
برچسب ها
دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.