دانلود نسخه جدید مرورگر فایر فاکس فوکوس اندروید Firefox Focus The privacy browser

دسته بندی : برنامه ها » مرورگر »

Firefox Focus فایرفاکس فوکوس یکی از مرورگرهای جدید از کمپانی موزیلا می باشد که به تازگی در مارکت گوگل به صورت رایگان منتشر شده است این مرورگر قدرتمند با حجم کم و ویژگی های منحصربفرد خود شما را شگفت زده خواهد کرد.این مرورگر به طور خودکار دامنه وسیعی از تبلیغات و ترافیک آنلاین را مسدود می کند.

این مرورگر امن و پرسرعت می باشد و صفحات وب را با بالاترین سرعت بارگزاری میکند. شما به سادگی میتوانید سابقه خود را، گذرواژه ها و کوکی ها را پاک کنید، بنابراین مواردی مانند آگهی های ناخواسته را در این مرورگر دنبال نخواهید کرد.این مروگر قدرتمند و ضد تبلیغ برای سیستم عامل IOS منتشر شد و حال برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است . اگر از تبلیغات زیاد وب سایت های مختلف کلافه شده اید پیشنهاد میکنیم مرورگر Firefox Focus که مخصوص همین کار است را برای دستگاه اندرویدی خود دانلود نمایید.در حال حاضر و در ابتدای انتشار این مرورگر در حال حاضر بیش از 5 میلیون بار از مارکت دانلود و نصب شده است و توانسته امتیاز 4.5 از 5.0 را به خود اختصاص دهد.حال این مرورگر را میتوانید برای همیشه از همین صفحه دنبال و آخرین نسخه را دانلود نمایید.

پیشنهاد ویژه سرزمین اپلیکیشن به تمامی کاربران

ویژگی های برنامه :

مرور خصوصی در اکثر مرورگرها جامع این ویژگی برای استفاده در دسترس نیست.تمرکز حریم خصوصی سطح بعدی است که همیشه رایگان و همیشه در کنار شما است

زیرا این پشتیبانی توسط موزیلا برای امنیت و حقوق کاربران در این مرورگر در نظر گرفته شده است. خصوصیات خودکار • محدوده گسترده ای از ردیاب های وب معمولی را بدون هیچ تنظیماتی خاصی تنظیم می کند • سابقه مرور خود را به راحتی پاک می کند – بدون گذرواژه، هیچ کوکی، هیچ trackers مرور سریعتر • با حذف ردیاب ها و تبلیغات، صفحات وب ممکن است به اطلاعات کمتری نیاز داشته باشند و سریعتر بارگذاری شوند

ساخته شده توسط موزیلا • ما معتقدیم که همه باید زندگی خود را به صورت آنلاین کنترل کنند. این چیزی است که ما از سال 1998 آغاز کرده ایم.

آخرین تغییرات برنامه:

بهبود عملکرد و رفع اشکالات



برچسب ها
دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.